آخرین بروز رسانی: 15ام شهریور, 1400

شیائومی Mi Note 10 Lite گواهینامه NBTC را دریافت کرد

شیائومی نوامبر گذشته Mi Note 10 را رونمایی کرد و […]

شیائومی نوامبر گذشته Mi Note 10 را رونمایی کرد و به نظر می رسد این شرکت به زودی آن را با نسخه Lite ادامه میدهد .

شیائومی می نوت 10 لایت ،که با کد مدل M2002F4LG شناخته میشود ، توسط NBTC تایلند تأیید شده است ، که میتوان به رونمایی قریب الوقوع آن اشاره کرد.

شیائومی mi note 10

لیست موجود در وب سایت مجوز صدور گواهینامه تایلند هیچ گونه مشخصاتی از شیائومی Mi Note 10 Lite را فاش نمی کند ، اما با توجه به اینکه این تلفن هوشمند که ماه گذشته مجوزهای FCC را دریافت کرده بود مشخصات آن در این روند نشان داده شده بود .

شیائومی می نوت 10 لایت همانند نسخه وانیل (ساده) Mi Note 10 از Snapdragon 730G SoC استفاده میکند ،و دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی FullHD + AMOLED است و یک باتری 5.260 میلی آمپر ساعتی نیز در آن به کار رفته است که تا حداکثر 30W شارژ شود اما در اینجا شباهت های آن با شیائومی Mi Note 10 (شماره مدل M1910F4G) پایان می یابد.

سندی که توسط شیائومی در وب سایت FCC به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد شیائومی Mi Note 10 Lite دارای یک دوربین پنتا در پشت است که ترکیبی از یک 64MP ، دو 8MP ، یک 5MP و یک واحد 2MP خواهد بود. علاوه بر این ، این تلفن هوشمند با فوکوس خودکار لیزر همراه نخواهد بود.

خرید شیائومی می نوت 10 لایت

علاوه بر این ، در حالی که این گوشی اندروید 9 را ازابتدا دارا است ، نسخه Lite آن آخرین Android 10 را اجرا خواهد کرد.

هنوز هیچ سخنی از شیائومی در مورد شیائومی می نوت 10 لایت در دست نیست ، اما انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

دسته‌بندی: اخبار فن آوریبرچسب‌ها: