آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

شیائومی رد می 7 در 18 مارچ رونمایی میشود

Redmi کمپانی زیر مجموعه شیائومی در حال حاضر دارای دو […]

Redmi کمپانی زیر مجموعه شیائومی در حال حاضر دارای دو گوشی بسیار محبوب است و شنده ها حاکی از آن است که گزینه سوم یعنی شیائومی Redmi 7 دقیقا کمتر از یک هفته به طور رسمی  رونمایی میشود . Lu Weibing مدیر کل Redmi  در حساب ویبو خود اعلام کرد شیائومی Redmi 7 و  شیائومیNote 7 را در رویداد 18 مارس این  شرکت در پکن رونمایی خواهند شد .

شیائومی رد می 7

تصاویر این گوشی بر روی پوستر تیزر برجسته شده و  تایید کننده مشخصات قبلا منتشر شده از این گوشی است. در پنل جلویی دارای یک صفحه نمایش LCD 6.26 اینچی با رزولوشن HD + و دوربین 8 مگاپیکسلی است که در جلوی آن قرار دارد. همچنین چیپست هشت هسته ای Snapdragon 632 آن  با حافظه های 2GB / 16GB، 3GB / 32GB و 4GB / 64GB  همراه شده است.

شیائومی رد می 7

در پنل پشتی دوربین اصلی دوگانه 12MP و 5MP  همراه با یک فلاش LED و سنسور اثر انگشت وجود دارد. باتری 3،900 میلی آمپر در داخل Redmi 7 وجود دارد که می تواند از طریق پورت microUSB قدیمی شارژ میشود . تعداد زیادی از گزینه های رنگی از جمله سیاه و سفید، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری برای این گوشی موجود است. انتظار میرود قیمت گذاری با 900 دلار (134 دلار / 118 دلار) آغاز شود.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری