آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

ساعت هوشمند Haylou Solar با ویژگیهای عالی

ساعت هوشمند Haylou Solar به اهداف انبوه خود رسیده و […]

ساعت هوشمند Haylou Solar به اهداف انبوه خود رسیده و از 18 می فروش خود را آغاز خواهد کرد. به هر حال ، اگر فکر می کردید که نام ‘هایلو’ جزو بهترینها نیست ، فقط صبر کنید تا متوجه شوید که ساعت جدید آن به نام Haylou Solar دارای ویژگیهای خوبی است البته علارغم نام آن این یک ساعت خورشیدی نیست .

ساعت هوشمند هایلو سولار

با وجود اینکه یک باتری 340mAh در آن بکار رفته است اگر عادلانه بخواهیم سخن بگوییم ، باتری دهی 30 روزه آن نسبتاً چشمگیر خواهد بود ، در صورتی که ردیابی 24 ساعته ضربان قلب را فعال کنید. که این اصلاً بد نیست. با کنار گذاشتن این ، هایلو سولار در واقع یک ساعت هوشمند عالی است زیرا سخت افزار خوبی را با کمترین هزینه دریافت می کنید .

Haylou Solar حدود قیمتی یک دستبند هوشمند را خواهد داشت ، اما شما در آن یک LCD دایره ای بزرگ 1.28 اینچی با وضوح 240 240x پیکسل را دریافت می کنید. بدنه این ساعت مچی 45.3 میلی متر است و دارای بندهای سیلیکونی 22 میلی متری است. بدنه خود ساعت فلزی است .

همچنین دارای IP68 است ، بنابراین می توانید آن را در زیر دوش استفاده کنید و حتی با آن در استخر شنا کنید. همانطور که گفته شد ، دارای ردیابی ضربان قلب و حالت های مختلف ورزش ( اما هنوز هم بدون ردیابی شنا ) است. این ساعت همچنین می تواند کیفیت خواب شما را ردیابی کرده و در برخی از تمرینات تنفسی به شما کمک کند.

قیمت ساعت هوشمند هایلو سولار

Haylou Solar (LS5) از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند Android یا iOS شما متصل می شود و کارهای معمول ساعت هوشمند – اعلان ها ، کنترل موسیقی ، اطلاعات آب و هوا و غیره را انجام می دهد. توجه داشته باشید که این نرم افزار به جای Google Wear OS یا مشابه آن اجرا می شود. برای همگام سازی ساعت با تلفن خود از برنامه Haylou Fit استفاده خواهید کرد.

به هر حال ، هایلو یکی از اولین شرکتهایی بود که به اکوسیستم شیائومی پیوست ، هرچند که بیشتر اوقات بر روی لوازم جانبی صوتی متمرکز بود تا انتشار اولین ساعت هوشمند خود در سال گذشته (سولار دومین آن است). و اگر شما فکر می کنید که این قیمت گذاری برای ماندگاری خیلی خوب است ، احتمالاً چنین خواهد بود .

دسته‌بندی: اخبار فن آوریبرچسب‌ها: , ,