آخرین بروز رسانی: 27ام آبان, 1400

بررسی ساعت شیائومی Redmi watch 2: دارای یک صفحه نمایش AMOLED با سنجش اکسیژن SpO2

نزدیک به یک سال پس از معرفی اولین ساعت هوشمند […]

نزدیک به یک سال پس از معرفی اولین ساعت هوشمند این برند، این شرکت ساعت شیائومی Redmi Watch 2 را در چین عرضه کرد. در مقایسه با مدل قبلی، این ساعت با ارتقاهای کلیدی در طراحی، نمایشگر و بخش ویژگی‌ها عرضه می‌شود که آن را به گزینه‌ای جذاب با قیمت مناسب در بازار داخلی تبدیل می‌کند.

قیمت شیائومی رد می واچ 2

نمایشگر بزرگتر و بهتر :

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها در شیائومی Redmi Watch 2 جدید، نمایشگر آن است. این برند به آن یک صفحه نمایش 1.6 اینچی OLED داده است که به این معنی است که صفحه نمایش بزرگتر با رنگ های بهتر دریافت می کنید. برای یادآوری، ساعت اصلی Redmi دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی LCD بود.

خرید شیائومی رد می واچ 2

نسبت صفحه نمایش به بدنه به 63.7 درصد بهبود یافته است و طراحی کلی کمی بهتر از مدل قبلی خود به نظر می رسد. وزن ساعت فقط 31 گرم است، بنابراین در سمت سبک‌تر قرار دارد و استفاده از آن برای تمام روز راحت است. بند لاستیکی سیلیکونی راحت است و دارای طراحی تعویض سریع می باشد، بنابراین می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

فروش شیائومی رد می واچ 2

ساعت از ورودی های لمسی پشتیبانی می کند و یک دکمه در سمت راست برای پیمایش در ساعت وجود دارد.

شیائومی Redmi Watch 2 با ویژگی های بیشتر همراه است

Redmi Watch 2 جدید دارای بیش از 117 حالت تمرینی است که توانایی تشخیص خودکار برخی از آنها را دارد.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2

این ساعت همچنین از نظارت بر ضربان قلب در تمام طول روز و همچنین نظارت بر اکسیژن خون SpO2 پشتیبانی می کند. دومین افزودنه جدید به ساعت اضافه شده است است که به شما امکان می‌دهد سطح اکسیژن خون خود را پیگیری کنید. ساعت حدود یک دقیقه طول می کشد تا سطح اکسیژن شما را بررسی کند.

سطح اکسیژن خون با ساعت شیائومی رد می واچ 2

ویژگی های دیگری مانند تشخیص خواب، تشخیص استرس، وضعیت خواب و نظارت بر کیفیت، و یادآوری های کم تحرک بودن مانند سایر پوشیدنی های تناسب اندام در بازار وجود دارد.

ساعت جدید مانند مدل قبلی خود ضد آب 5ATM است، بنابراین می توانید آن را حتی در هنگام شنا نیز بپوشید. در نهایت، یک NFC چند منظوره نیز ارائه می‌شود که برای پرداخت‌ها مفید خواهد بود.

شیائومی Redmi Watch 2 عمر باتری یک هفته ای را ارائه می دهد

باطری شیائومی رد واچ 2

Redmi Watch 2 همچنان با طراحی شارژ مغناطیسی عرضه می شود. ادعای آماده به کار رسمی 12 روز است و با یک بار شارژ تقریباً یک هفته استفاده خواهید کرد. ما هنوز این ادعا را در آزمایش های خود بررسی نکرده ایم، اما جزئیات بیشتری را در بررسی کامل Redmi Watch 2 خود که به زودی منتشر می شود، به اشتراک خواهیم گذاشت.

به طور کلی، شیائومی Redmi Watch 2 یک ارتقاء عالی نسبت به Redmi Watch اصلی است که دارای ویژگی های بهتر و صفحه نمایش رنگارنگ تر بدون افزایش قابل توجه قیمت آن است.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه