آخرین بروز رسانی: 21ام فروردین, 1401

بررسی هندزفری شیائومی Buds 3T Pro

دنیای هدفون های بی سیم ممتاز تحت سلطه اپل و […]

دنیای هدفون های بی سیم ممتاز تحت سلطه اپل و سامسونگ است . اما شیائومی حاضر به عقب نشینی نیست و آخرین سلاح آن شیائومی Buds 3T Pro است. جدیدترین هدفون‌های حذف نویز فعال شیائومی وظیفه مبارزه با ایرپاد پرو و ​​سامسونگ گلکسی بادز پرو دارند . که به‌عنوان جانشین مستقیم شیائومی فلیپ‌بادز پرو سال گذشته هستند.

ویژگی‌های ممتازی مانند ANC، شارژ بی‌سیم، ردیابی سر، جفت شدن چند نقطه و طراحی مات براق را دریافت می‌کنید. چقدر خوب هستند و آیا باید آنها را به عنوان جفت هدفون بعدی خود در نظر بگیرید؟

شیائومی buds 3T pro

طراحی شیائومی Buds 3T Pro :

Xiaomi Buds 3T Pro یک نوع هدفون بی سیم داخل گوش است اما ظاهر متمایز خود را دارد. جوانه ها دارای روکشی عمدتا مات هستند . که برای لمس کردن خوب است و به خوبی از اثر انگشت محافظت می کند. همچنین تکه های براقی در آن طراحی شده است که در سراسر ساقه ها قرار دارند. تمام قاب دارای همان روکش مات است که چسبندگی را بیشتر می کند و کمتر مستعد خراش است.

شیائومی buds 3T pro

جهت خرید هندزفری شیائومی Air 3 pro کلیک کنید

جوانه‌ها به صورت عمودی در قاب قرار می‌گیرند . شیائومی آنها را با وزن 4.9 گرمی هر هدفون بسیار سبک ساخته است . در حالی که وزن بدنه و جوانه‌ها به 51 گرم می‌رسد.

مشخصات سبک وزن و ساختار ارگونومیک هندزفری Buds 3T Pro را می توان یک نقطه فروش کلیدی در نظر گرفت . زیرا اینها برخی از راحت ترین هدفون هایی هستند که در بازار آزمایش شده اند . شما میتوانید به گوش دادن مدام به مدت یک ساعت بدون احساس فشار روی گوش خود ادامه دهید .

شیائومی buds 3T pro

کنترلهای شیائومی Buds 3T Pro

کنترل حالت پخش و ANC روی جوانه ها از طریق سنسورهای حساس به فشار واقع در پایین ساقه ها انجام می شود. در اینجا باید به جای کنترل‌های لمسی تک ضربه‌ای که در مدل‌های دیگر هدفون دیده می‌شود، ساقه‌ها را فشار دهید. من شخصاً از طرفداران نوع دوم کنترل هستم، اما کنترل های فشرده نیز به خوبی کار می کنند. هیچ راهی برای کم و زیاد کردن صدا وجود ندارد که ایده آل نیست.

شیائومی buds 3T pro

جعبه شارژ شیائومی Buds 3T Pro :

این کیس ساختاری درجه یک با محکم شدن در هنگام بستن درب دارد. درب خود می‌تواند در صورت باز بودن از تمام قاب پشتیبانی کند که نشانه‌ای ثابت از هدفون‌های ممتاز است. ابعاد کیف 65 × 48 × 24 میلی متر است و به راحتی در جیب های کوچک شلوار جین جا می شود. این دستگاه یک پورت شارژ USB-C و دکمه جفت شدن را در پایین دارد . همچنین از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

کل بسته IP55 ضد گرد و غبار و ضد آب است. سه میکروفون روی هر جوانه قرار دارد . که یکی برای دریافت صدا در نظر گرفته شده است در حالی که دو میکروفون دیگر حذف نویز را کنترل می‌کنند. در درون درپوش‌های یدکی در اندازه‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ و همچنین یک کابل USB Type-C برای شارژ است.

شیائومی buds 3T pro

عملکرد شیائومی Buds 3T Pro :

Buds 3T Pro شیائومی در بخش پریمیوم قرار دارد . ANC آن ادعا می کند که تا 40 دسی بل نویز اطراف شما را مسدود می کند. در واقعیت، هدفون‌ها می‌توانند برخی صداهای سبک‌تر را مسدود کنند .اما از سطح سونی WF-1000XM4 پیشرو در کلاس و Galaxy Buds Pro سامسونگ فاصله زیادی دارد. حذف نویز دست کم خفیف است . وجود بادهای شدید در اطراف شما به سرعت این ویژگی را بی فایده می کند، به خصوص اگر در حال مکالمه باشید. روشن کردن حالت حذف نویز، باعث ایجاد یک اثر خش‌خش آنی «زیر آب» می‌شود که معمولاً در هدفون‌های پایین‌تر دیده می‌شود.

جوانه‌ها همچنین از LHDC 4.0 (کدک صوتی با کیفیت بالا با تأخیر کم) پشتیبانی می‌کنند . که می‌تواند نرخ بیت تا 900 کیلوبیت در ثانیه را ارائه دهد . تا زمانی که تلفن شما از کدک آن نیز پشتیبانی کند. اتصال Buds 3T Pro یک امر ساده است . شما منوی بلوتوث دستگاه خود را باز می کنید و در حالی که دکمه جفت شدن آنها را برای چند ثانیه روی آن نگه دارید، درب قاب باز را جستجو می کنید.

شیائومی buds 3T pro

نرم افزار :

گوشی‌های جدیدتر شیائومی از مزایای یک برنامه هدفون داخلی با کنترل‌هایی برای جابه‌جایی بین حالت‌های شفافیت و حذف نویز و همچنین نشان‌دهنده‌های وضعیت باتری و جوانه‌ها و قاب آن‌ها استفاده می‌کنند.

Buds 3T Pro با بلوتوث 5.2 عرضه می شود . شیائومی ادعا می کند که اتصال آنها می تواند تا فاصله 10 متری برقرار شود. آنها از کدک های SBC و AAC و همچنین اتصال چند دستگاهی با دو دستگاه Android، iOS یا Windows به طور همزمان پشتیبانی می کنند. این ویژگی زمانی که به تلفن و لپ‌تاپ متصل می‌شود، به خوبی کار می‌کرد و جابجایی صدا بین دو دستگاه چند ثانیه طول می‌کشد.

شیائومی buds 3T pro

تشخیص داخل گوش :

یکی دیگر از ویژگی‌های استانداردی که تقریباً در همه هدفون‌های اخیر پشتیبانی می‌شود، تشخیص داخل گوش است که به محض اینکه جوانه‌ها را از گوش خود بیرون می‌آورید، رسانه را متوقف می‌کند و در اینجا بی‌عیب کار می‌کند. شیائومی همچنین دارای ویژگی‌های ردیابی سر و صدای فضایی است، اگرچه این ویژگی‌ها فقط روی چند گوشی منتخب اخیر شیائومی کار می‌کنند و بیشتر در مورد حقه‌ هستند تا ویژگی‌های واقعی.

شیائومی buds 3T pro

کیفیت صدا و تناسب :

Buds 3T Pro با درایورهای دینامیک 10 میلی متری دوگانه مغناطیسی با پوشش DLC مقطعی عرضه می شود. آنها خوب به نظر می رسند و یک طیف صوتی دقیق را بدون تلفظ بیش از حد یک جنبه به نفع دیگری پوشش می دهند. بیس وجود دارد اما بی‌نظیر نیست و آوازها واضح هستند. هیچ موجی در محدوده های بلندتر صدا وجود ندارد که خوب است زیرا Buds 3T pro بلندترین هدفون موجود نیست.

رقبایی مانند Buds Pro سامسونگ در سطوح صدای مشابه بسیار بلندتر می شوند و من همچنین متوجه باس بیشتر و ایزوله صدای بهتر از هدفون های برتر سامسونگ و سونی شده ام.

Xiaomi Buds 3T Pro در مقایسه با Redmi Buds 3 Pro و یک جفت Samsung Galaxy Buds+ قدیمی‌تر که من در اطراف خود داشتم، نمایه صدای متعادل‌تری دارد. شیائومی حتی اگر با یکی از گوشی‌های هوشمند این برند جفت شود، هنوز هیچ تغییر صدا را روی هدفون‌های خود ارائه نمی‌کند.

کیفیت تماس متوسط ​​است و یک گام واضح پایین‌تر از دیگر هدفون‌های ممتاز اپل و سامسونگ است. در طول تماس‌ها، افراد طرف مقابل دریافت واضحی از صدای من را با وجود صدای خش‌خش پس‌زمینه فراوان گزارش کردند، حتی زمانی که در داخل خانه در یک محیط نسبتاً ساکت باشید .

عمر باتری :

شیائومی ادعا می‌کند که باتری Buds 3T Pro حدود 6 ساعت شارژ می‌کند، در حالی که کیس آن را تا 24 ساعت افزایش می‌دهد. در آزمایش ما متوجه شدیم که این ادعاها دقیق هستند، زیرا Buds 3T Pro برای سه هفته استفاده متوسط ​​قبل از نیاز به شارژ دوام می آورد.

شارژ کامل 70 دقیقه طول می کشد و همچنین می توانید با هر شارژر Qi یا تلفنی که از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند، شارژ بی سیم را دریافت کنید.

نتیجه گیری :

Buds 3T Pro یک جفت هدفون بی‌سیم با صدای خوب است که ساختاری خوش ساخت را ارائه می‌کند و مسلماً راحت‌ترین تناسب را در بین جوانه‌های داخل گوشی ارائه می‌دهد. آنها از نظر صدای خروجی با پروفایل متعادلی که روی باس سنگین نمی شود ناامید نمی شوند.

هدفون‌های اپل و سامسونگ بلندتر هستند و به طور عینی صدای بهتری ارائه می‌دهند، اما Buds 3T Pro در مقایسه با AirPods Pro یا Galaxy Buds Pro، به‌ویژه در جلسات گوش دادن طولانی‌تر، در گوش احساس بهتری دارد.

ویژگی ANC در Buds 3T Pro کار می کند، اگرچه هدفون نمی تواند مهر و موم کافی قوی ایجاد کند که قدرت آن را به خطر می اندازد. عمر باتری مناسب است و کیفیت تماس نقطه قوتی نیست اما کار را انجام می دهد.

اگر از گوشی شیائومی استفاده می‌کنید، این هدفون‌ها از نظر ویژگی‌های پشتیبانی‌شده بهترین گزینه هستند و گامی واضح نسبت به تکرارهای گذشته در سری TWS شیائومی هستند.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه